آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
جنایت هولناک در خفر | قاتل ۴۵ ساله شناسایی شد
بازدید:۱۰۸۵
صد آنلاین | قاتل مرد ۳۰ ساله‌ای که در بهمن‌ماه سال ۸۴ در شهرستان خفر به قتل رسیده بود، پس از ۱۹ سال فرار در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۱۲۱۱۴۷

به گزارش صد آنلاین،جنایت هولناک و مرموزی که در بهمن‌ماه سال ۸۴ در یکی از روستاهای شهرستان خفر اتفاق افتاد، پس از سال‌ها فراموشی دوباره به رسانه‌ها بازگشت. مردی ۳۰ ساله در این حادثه با اسلحه کلاش به قتل رسید و قاتل بلافاصله پس از این جنایت متواری شد. حالا، با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس آگاهی فارس، این پرونده پس از ۱۹ سال به نتیجه رسید و قاتل شناسایی و دستگیر شد.

 

 

جزئیات جنایت

سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی فارس، در این باره گفت: در ابتدا هیچ سرنخی از قاتل وجود نداشت و تحقیقات در این زمینه به کندی پیش می‌رفت. اما کارآگاهان با شروع تحقیقات جدید و انجام عملیات اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در استان اصفهان شدند.

 

 

عملیات دستگیری

پس از شناسایی محل مخفیگاه، کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به اصفهان اعزام شدند. آن‌ها پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت موفق شدند قاتل ۴۵ ساله را دستگیر کنند و به شیراز منتقل کنند. این دستگیری نشان‌دهنده عزم جدی پلیس برای اجرای عدالت و عدم فراموشی جنایات است.

 

 

اعترافات قاتل

متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت آن را اختلافات قبلی عنوان کرد. این اعترافات روشن می‌سازد که اختلافات شخصی و عدم مدیریت صحیح خشم می‌تواند به فجایع جبران‌ناپذیری منجر شود. قاتل اکنون برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شده است.

 

 

پیام پلیس

سرهنگ حبیبی در پایان تأکید کرد که مجرمان و هنجارشکنان باید بدانند که دیر یا زود، برابر قانون به سزای اعمال خود خواهند رسید. این پرونده همچنین نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر پلیس در پیگیری و شناسایی مجرمان حتی بعد از سال‌هاست.

 

 

این جنایت و تلاش‌های بی‌وقفه پلیس آگاهی فارس، پرده از یک راز دیرینه برداشت و نشان داد که عدالت دیر یا زود برقرار خواهد شد. جامعه باید از این موضوع عبرت بگیرد و بدانند که عدم پاسخگویی به اعمال نادرست، تنها به تشدید مشکلات می‌انجامد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها